Sunday, July 8, 2007

tenkiu tenkiu tenkiu

salamm
wahhh jumpa lagi dalam jiwa kaco
lama jugak aku tak up date blog nie...bukan tak mo up date...tapiiiiiiiiiiii....huhuhuhuhu...ada problem sikit
nasib baik kawan tenet tolong...dapatlah jugak beraksi kembali....macam die hard 4.0 tu...dah lama tak sambung citer tu..lat lat ada yg latest...berdentummm pi nya...ekekek

banyak yg aku nak kongsi pandangan/pendapat dlm jiwa kaco nie....nanti ah sikit demi sedikit aku mula isi kan jiwa kaco ni....untuk kali nie...permulaan di pagi yg haru biru aku dgn client nie....just aku nak sembang kosong2 ...
adehhh kawan sebelah nie berfalsafah lah plak...ekeke

" nie semua rezeki...kalau bukan u punya..bukan lah..kalau u punya..rezeki u lah..."

pandai cina nie bercakap pasal rezeki..ekeke...tapi betul jugak kata nya..
rezeki bukan kat tangan kita...rezeki hak ALLAH....kalau ada rezeki aku....dapat lah sikit pocket money ari nie...counter chase yg aku beli last week..tgk macam nak jalan jer ari nie....huhuhuhu...lama jugak layan counter syarikat nie.....tu ahh....main saham nie bukan boleh di layan sgt....yg boleh di layan cuma JOMLAYAN forum jer...heheheh

apa ekkk nak sembang lagi.....
susah sebenarnya kalau nak sembang O nie.....lagi senang sembang yg ada topik ....
nie nak sembang O....lagi lagi kalau sembang sowang-sowang....
tapi kan....aku rasa lah....kalau dari dulu computer nie di perluaskkan...dan jaringan internet di perlebarkan...di perhebohkan lagi.....mungkin kot kurang org kat tanjung rambutan....
apatak nya....komputer....terutama menda2 alah yg macam nie..blog...
leh ah tempat org lepaskan tension dia org..boleh ngomel sowang-sowang...leh luah kan apa yg ada dalam hati...dalam pala..dalam apa pun lahh......tak lah menda tu terbuku dalam pala otak..lama2 kalau tak di kuar kan leh jadi miong....ekekeke...mebi sedikit sebanyak leh jadi terapi..secara tak langsung...

k ahhh nanti sambung lagi ekkk
ada client dtg....

salam sayang untuk aku huhuhu

*thanks isyarina*

No comments: