Friday, July 6, 2007

jomlayanbiz

salam semua

dengan izin ALLAH dan atas sokongan semua sahabat-sahabat di dalam forum www.jomlayan.com
satu hari nanti akan lahir www.jomlayanbiz.com sebuah lagi laman web yang bersangkut paut dengan forum layan.
layanbiz adalah merupakan satu e dagang dimana akan bertindak sebagai kedai on line di bawah pentadbiran jomlayan forum
apa yang menarik nya dengan layanbiz ini ialah system yang di gunakan pakai merupakan berkaitan dengan tindak balas ke atas forum layan.....di sini saya cuba membuat satu system terima kasih atau lebih di kenali system Win-Win....dimana setiap porumer berpeluang menebus kredit posting yang terdapat di forum jomlayan.
seperti sedia maklum bahawa setiap posting porumer di dalam porum akan menghasilkan satu kredit posting bagi setiap satu posting ( sila rujuk pada www.jomlayan.com)...

Idea yang cuba saya ketengah kan ini merupakan hasil dari keaktifan saya berforum selama ini...kebanyakan masa yg ada telah saya buang di dalam sebuah forum selama ini....tapi apa yang saya dapat dari forum tersebut?
selain masa saya terbuang ...kredit posting yang beribu ( menunjukan saya aktif di dalam porum tersebut)..akhirnya...saya tetap menjadi saya....saya seperti porumer lain seperti tidak di pandang oleh pihak yang menjalankan forum tersebut....mungkin apa yang saya dapat ialah keseronokan dari berforum dan juga kawan yang semakin bertambah...

saya terfikir...apa yg saya dapat dari kredit posting saya tu..????
oleh itu saya melahirkan WIN-WIN system dimana....masa ...minat dan kesetian setiap forumer di dalam forum www.jomlayan.com di balas dengan ujudnya www.jomlayanbiz.com

kredit posting forumer di dalam jomlayan akan boleh di tebus guna di dalam kedai on line jomlayanbiz
buat masa ini kredit tersebut di tebus guna dengan system diskaun di www.jomlayanbiz.com
setiap penebusan kredit pada setiap produk yang di beli di layanbiz tidak akan terhapus bermaksud kredit posting yang telah di tebus menjadi diskaun masih lagi boleh di tebus dan tidak akan berkurangan kredit nya.
system repo -system ini terdapat di dalam jomlayan forum....system ini insyaallah satu hari nanti akan di gunakan atau di tebus pakai juga di dalam jomlayanbiz......kemungkinan system repo ini akan di jadikan sebagai members card didalam jomlayanbiz organisasi....anda hanya akan menunjukan member card di mana2 kedai atau servis center untuk mendapatkan diskaun ( jomlayanbiz bercadang untuk mengujudkan network biz dngan beberapa syarikat/kedai) projek ini masih lagi di KIV kan

INSYAALAH saya berharap apa yang saya impikan selama ini akan menjadi satu kenyataan dengan bantuan dari semua pihak...
semoga kita semua dapat faedah dari apa yang selama ini kita usahakan di dalam satu komuniti forum

apa yang penting dan menjadi asas pegangan saya ialah.....ikhlas dan jujur di dalam membuat sesuatu perancangan

masih banyak yang saya perlu pelajari dan dalami dunia maya ini....tegur saya kalau saya tersasar jauh.....

No comments: