Friday, July 6, 2007

MONOLOG SESSI PERTAMA

SOWIII LUPA NAK BAGI SALAM TADI...

SALAMMMMM


aku bebenornya lah kannn...tak tahu menda BLOG nie....tapi dia org kata BLOG nie macam diary....kalau macam tu....aku kena lah menulis macam aku menulis dalam diary aku...masaaaaaalahn nya...dlm diary aku yg ada cuma hutang2 jer..ngeh ngeh neghhh...abis aku kena ker tulis kan sini pasal hutang2 aku dgn ah kau..samy...sentol...muahahah....tak adil betull lah BLOG nie...ekekekk

so ari nie jumaat yg berbahagia...1st time aku dtg opis pakai tshirt...
kuar jer lift tadi satu amoi sudah sound aku....hi naza..u look smart today...muahahahaha....hi..today jer ker..ekekkee...pakai tshirt u kata i smart...u belum tgk i tak pakai apa2 lagi...hahahahaha..senyum jer amoi tu dengar aku mengusik dia..

pi minum kat kedai mamak.....milo tarik dgn mee hoon...apa lah punya suwei ari nie...aku tersandung..air milo tu...habis tumpah air...kena kat suar..adehhhhh....kena oder satu lagi air.....air ohh airrrr.....
dah lah kat klang valley nie air naik harga.....apaaaa ahhh..air pun leh naik harga...bukan ker air tu...ALLAH yg punya....tapi yg merawat air tu kena jugak bayar kan..ekekek....hidupppppppp...macam tu lah...ada yg naik...ada yg turunnnn......ada yg kena bom..ada yg buat umah sampai 8 juta......manusia manusia..

tu dia org..aku nie..?????? apa nak jadi...huhuhuhu
masuk kali nie dah 3 kali pagi nie aku melawat umah kecik...buang segala toksid dlm badan.....rasa macam dah kempis sikit plak pewut nie..nie kalau 6 kali aku amalkan pi umah kecik sehari..mahu aku kurus nie...ekeke..kalau macam tu...baik aku tido kat situ jer..huhuhuh

lah nie dah pukul 10 setengah.....penat gila keje ari nie..kol melambak..clients plak tak henti2 masuk bilik nie..nak ambik cek lah...tanya market lah...adehhh...sabauuuuuuuuuuu lah kalau kot yer phone nie...nak berbunyii jer..mentang2lah market dah cecah 1000 mata....

No comments: