Sunday, July 8, 2007

aku kelemasan ....huhuhuu

bila terpandang ombak yg tengah mengulung kat lay out jiwa kaco nie....terasa mecam tsunami plak...
tsunami yg paling dasyat pernah terjadi kat dunia nie...tu..yang melanda acheh..thailand..m'sia...sri lanka....dan beberapa negara lagi....
sungguh dasyat kesan yg di tunjukan pada manusia nie......
tapi bukan hal tu yang aku nak citer nie....apa yg aku nak borak kan......
macamana dia org leh mati ek...?? apakah di sebabkan terjatuh di dalam air yang dalam...? lalu lemas...

ramai org kata kita akan mati lemas jika kita terjatuh ke dalam laut yg dalam atau termasuk dalam pusaran air...betul ker....rasanya salah......kenapa salah...?
nanti aku bagi pendapat aku...kenapa kita lemas bila kita jatuh ke laut yg dalam....atau apa tempat yg boleh melemaskan kita

lah nie peyut dh lapooo...nak pi makannn dulu....

No comments: