Friday, July 6, 2007

11/11/06 - aku dan gath JomLayan

alhamdulillah
semuanya selamat di laksanakan....pada sabtu lepas 11/11/2006..web porum www.jomlayan.com berjaya melaksanakan gath raya dan pertandingan boling berpasukan 2006. Aku terus terang mengatakan bahawa aku amat berpuas hati dengan kerjasama yg di tunjukan oleh semua comitee gath tersebut...sian dia org penat bertungkus lumus bagi menjayakan gath yg teramai hadir setakat nie setelah hampir 4 tahun aku berada dalam dunie porum tenet nie.....untuk porum JomLayan...aku rasa ini kejayaan terbesar semenjak di ujudkan 6 bulan lepas...porum nie pun masih baru....tapi sokongan yg di tunjukan oleh porumer semua..amat mengharukan aku..hampir 40 org yg datang pada majlis tersebut...
Majlis ni telah di adakan di flamingo Bowl...enjin...di antara org yg paling bertungkus lumus di dlam majlis ini di samping rakan2 lain..Blo,Izah Gaji,Taba,Wild,Nilam....muahhh untuk semuaa...u all mmg bess...aku amat terharu dgn kerjasama yg perghhhhhhh paduuu bebbbb.....tenkiuuuuu...

Pada sponsor2 gath JL...sekali lagi thanks...next time leh sponsor lagi ekk...ekekekek
pada Znet...eekek..tak pasal2 kena pi gombak ambik banner gath...tenkiuu banggggggg

sehari sebelum majlis...bagai nak pitam aku bila dapat beberapa panggilan dari Gaji /enjin...masa enjin bagi tahu masaalah yg dtg....aku dah nak hangin dah masa tu...huhuhu....' TAK PA...ESOK AWAK BAWAK SAYA PI JUMPA ORG TU '...aku dah mula meninggi sora dkt enjin...tapi nasib baik minah nie leh coolll lagi.....adehhhh...jgn lah macam tu....saya jadi takut plak dgn GJ...enjin jwp...tak mo bawak GJ nanti GJ bergado...saya jugak yg melayang2..." apa2 hal awak jumpa dia dulu...kalau tak settle...macamana pun awak mesti bawak saya jumpa org tu..aku start hangin balik...huhuhu cepat panas enjin aku nieee..ekekek

tapi alhamdulillah...sebelum majlis semua nya berjalan seperti di rancang...kesian aku tgk enjin..ke hulu ke hilir....masa sampai kul 11.30 tu..dia terus bukak kasut bersila kat lantai flamingo tu....start buat persiapan majlis...byk kali tanya dia...awak nak makan apa..saya oder kan..dia bizi nya pasalll....sampai bfast pun dah tak lalu...huhuhu...sampai lah ker pukul 1 lebih.....dia mengerjakan hadiah2 gath tu...adehhhhh....meacehh lah byk2 enjin wei...nanti kita pi makan aiskrim ek...ekekekke

dlm pukul 1 zaza/gepren dah dtg.....tak kenal dia org nie mula2...cuma agak dia org nie mesti dtg untuk gath layan nie....sowi lahh tak sambut pun...bizi menolong si enjin masa tu.....kol...blo...blo otw pi ambik nilam...kol taba..suwuh dia pi ambik bila/chibi....nasib baik taba setuju nak tolong...

si Gaji kol...GJ aku sangkut kat jem lahh....si taba pun cakap macam tu....si blo pun cakap macam tu...sangkut kat jem...tgk phone enjin pun asyik masuk kol...kata dia org sangkut kat jemm....yealah hujan tgh lebat masa tu..mmg lah KL jem gilaa......TAPI KALAU DAH TAHU MMG JEM..NAPA TAK KUAR AWAL2...aku dah start nak hangin balik dahh.....SAYA YG UJUNG KAMPUNG LEH DTG AWAL....YANG DIA ORG NIEEE......LEH KATA JEMMMM.......lagi sekali enjin jadi mangsa aku..huhuu...sowiii enjinnnnn.....

lepas tu wild cemp sampai......masa nie porumer yg dah sampai adalah dlm 6/7 org..budak2 alamak....si signal..speedo...sapa lagi ek tak ingat..huhuhu..

sikit2 sikit barulah nampak semua sampai.....paling terkejut tgk si api ..cleo..aran..sampai....ingatkan dia org tak datang....huhuhuu

walaumacamana pun..GJ ucapkan terima kasihhhhhhhhhhhhhhhhhh.....pada semuaaaaaa

so far GJ tgk u all semua hepi masa tu.....GJ pun turut hepi sama

next time kita akan buat lebih grand lagi.....kita kumpulkan seramai mungkin porumer untuk gath tersebut...
lebih byk hadiah kita akan cuba dapatkan.....

mana tahu lepas nie...MAXIS...DIGI...CELCOM..leh sponsor kita plak...huhuhu


muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...love u all


maaff....pada yg GJ terkasar bahasa......

No comments: