Monday, July 16, 2007

atm ohhh atmm

salammmm

lapo nya perutttt akuuuuu.....
ujan plak tu lah niee........besss nie kalau dapat makanan...ekekek

ni nak citer kisah sedih aku ari nie.....
ampeh tol ahh...aku nya kad maybank...kad atm ahh.....jolok nya jolok....tekan nya tekan no pin....lat lat dia tulis
no anda salah...adehhh...apa plak salah nyaa nieee....betul ahh tu....
nak pi jolok kad hong leong.....duit takder dah dlm tu...kad affin...pun sama dah langsaii.....yg ada kad maybank jer nie...kat beg duit aku ....hmmmm seposen pun dah tak der nie....
kad plak buat hall.....ampehh....
minyak 2T moto aku dah nyala tu...nak kena bagi dia minum....mcmana nie ekk...

nasib baik ahh....mbr opis ada maybank2u..leh aku transfer kan duit aku kat dia...lps tu dia bagi aku cash plak....
adehhh malas betul esok nak pi maybank..nak pi buat aduan pasal kad atm nie...
tau2 jer lah maybank....mcm lah profesional sgttt....nak jumpa opicer dia pun nak kena buat appoitment...bosannn giler dgn maybank nie....

adehh...keroncong untuk ana betul ahh perut niee....mcm2 lagu dah dia main kan niee...lagi setengah jam kalau aku tak dapat makanan mau aku pengsannn niee....ekekeke
tadi satu remisier bagi aku 2 kotak rokok dunhill ....save aku..satu kotak 14btg lah nie..dah 5.90sen...wahhh...saveee..savee...
abis tak kan aku nak telan asappp jerr...mana leh kenyangg......adehhh
jap ahhh nak pi cari makanan kat meja mbr opis nie

kuang kuang kuang...

No comments: