Friday, July 6, 2007

sekali lagiiiii...kita jumpa dlam budak kepala itam nie....ekeke
budak nie kejap pakai songkok kejap pakai lebai ekekeke...tapi nampak comei plak...meaceh pada blo yang buat graphic untk banner nie.....
layan semakin hari semakin berkembang...semakin ramai yg daftar...cuma yg aktif belum betambah sebanyak yg bertambah pada register tu...tapi is ok lah..yang penting movement nya ada.....
hmmmmm ramai yang salah sangka...tak tahu lah salah sangka kat aku ker atau aku yg tak perihatin pada kehendak dia org......ntahlahhh...susah bagi aku nak menilai nya semua...
apa yang pasti aku cuba buat keputusan yang tidak di pengaruhi oleh sesapa..bagi aku aku melihat porum ini jauh dari seorang porumer......aku melihat nya dari pelbagai perkara.....
mungkin sebab itu...ada sedikit ketaksamaan dalam menafsir...biasalah tu....normal....menda2 nie semua akan membuatkan lagi layan lebih kukuh di masa akan datang...

aku sibuk merantau jauh dalam melayari internet dalam usaha mempromosi web www.jomlayan.com nie....aku berharap dapat membawa seramai mungkin porumer ker jomlayan..agar ramai lagi kawan2 di sana....dan di layan pula aku berharap sangat dapat bermesra sesama sendiri.....so far so good..cuma ada sedikit yang sukar bagi aku nak explain..adehhhhhhh

ada keje lahhh plakkkk

nanti sambung

No comments: