Wednesday, August 29, 2007

MERDEKA....MERDEKAAAAA

esok lusa negara kita akan menyambut merdeka yg ke 50.....
terima kasih pada pemimpin negara yang sentiasa memimpin negara ku yang tersayang nie
al fatihah buat semua pejuang2 bangsa yg mengorbankan diri untuk memerdeka kan tanah malaya ini...

tapi yang tak bess nya...sempena 50tahun merdeka nie aku tak leh nak menyambut nya bersama keluarga tersayang....sedih plak rasa nya....esok aku akan terbang ke jakarta...lusa akan ke bandung plak....adehhh
syahdu betul bila mengenang kan nak tinggal kan anak bini kat umah....tapi apa leh buat....

hmmm aku berdoa agar dia org semua sihat dan selamat semasa aku tiada di rumah...semoga ALLAH menjaga mereka semua...
aku kompom sure angah dgn along akan tercari cari aku nanti...sian kat mak nya......
nie 1st time aku tinggalkan umah lama sikit semenjak 10 tahun berkahwin...dulu masa aku ker thailand...aku masih lagi bujang..hepi sgt masa nak pi...tapi kali niee....hati aku berdebar nak tinggal kan umah.....

huhuuhuhu merdeka kah aku kalau macam nie...ekekekke

apa apa pun selamat menyambut hari merdeka......

No comments: