Thursday, August 2, 2007

HePI BesDay

yuhuuu
syukur aku masih lagi dapat menikmati hidup nie
hari nie hari kelahiran aku
terima kasih kepada kedua orang tua ku...kerana mereka aku lahir di dunia ini
hidup ku semakin hampir dengan ajal ku...setiap kali kita menyambut hari lahir bermakna setiap kali itu lah kita semakin hampir dengan saat kematian kita.....sudah bersedia ker aku? mmm...masih banyak yang aku ketinggalan dalam melengkap kan diri menghadap ilahi nanti.

wife kesayangan ku memberi aku hadiah hari lahir...sebotol minyak wangi berserta dengan sekeping kad ucapan
tak pernah buat masa ini dia miss memberi hadiah di hari jadi ku.....along angah malam tadi tepat pukul 12 menyanyikan lagu hepi besday....terharu aku...

walau macamanapun selamat hari jadi buat aku....
semoga hidup aku sekeluarga di berkati....
semoga setiap urusan yg aku buat di permudahkan
amin

No comments: