Wednesday, August 15, 2007

JAkARTa OHHH jAKARTa

salam....

perghhh lama betui aku bercuti....hari nie baru masuk kerja....
berbaloi jugak lah cuti kali nie......seminggu aku melayan umah aku.....mengecat...basuh...bakar kayu yg tak pakai.....letih tapi menyihatkan badan.....alhamdullilah 90% renobate umah aku dah siap.....
puas hati aku dapat melihat umah idaman aku di bina jugak akhirnya....nie lah berkat sedikit demi sedikit buat renobate....walaupun penat tak habis tapi aku tetap berpuas hati.....
lah nie....pjek nak memenuh kan plak ruang dalam umah.....adehhh duit lagi ekekekek....
walau macamana pun aaku akan siap kan semua yg belum siap lagi sebelum aku ke jakarta pada 30 ogos -2 sept nie....
nie pun nak pakai duit jugak nie...ekekek...nasib baik tambang...hotel..makan...company bayar...huhuhuuu
jakarta ohh jakarta...tungggguuuuuu aku akan sampai...ngeh ngeh ngeh..

adehhh.....ada koje nak kena buat lah plak ....
urgent plak tu...tak kasi can tol ahhh aku nak ngomel dlm blog nie...ekekek

No comments: